Promenader & laglydighet

Mörkret har fallit över staden och jag är ledig. Dagen har varit lugn och haromonisk. Jag väcktes av solen och kramar, åt frukost och gick en promenad med Patrik. Sen fortsatte jag promenaden ensam hem till mamma och stannade där tils det var dags att åka hem och äta middag.
Jag och Patrik träffades på pizzerian, hyrde en film (ja, ipredlagen har lyckats skrämma oss också) och gick hem.
Efter att ha spelat lite xbox och pysslat med annat än stund sitter jag nu och väntar på att Patrik ska bli klar i duschen så att vi kan sätta oss i soffan framför "De ofrivillga", jag hoppas att jag inte har för höga förväntingar på den.
49:- kostade det att hyra filmen i ett dygn. Det blir dyrt att vara hederlig...

Jag bestämde mig för undvika att skriva såna här blogginlägg, texter utan mening, men nu blev det så här ändå.

Hoppas att alla har haft en härlig påskhelg! Det har jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback