4 timmar tidigare än vanligt...

Nu ska jag hoppa in i duschen och krypa ner i sängen. Jag är helt slut och har en väldigt fullspäckad vecka framför mig. I morgon väntar ett lunchmöte, ett 2 timmars möte, en träff med min adept och ett långt kvällsmöte med nästa gäng. Kort sagt har jag möte från klockan 12 till klockan 22 och förmiddagen ska ägna åt att förbereda alla möten vilket är en del jobb. Tidig morgon och sen kväll i morgon med andra ord.

Det är mycket nu men det är inte ens två veckor kvar till långledighet! Det är bara att ta djupa andetag och bita ihop. Och hålla tummarna för att ryggen som redan är arg inte ska flippa ur helt och hållet. Jag vill inte ens tänka på vad det skulle innebära...

God natt.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja det var lite läskigt, men skönt att allt gick bra ändå:) Jodå, illamåendet har avtagit en hel del faktiskt! Än är jaginte helt fri från det men det är mycket mycket bättreså det känns skönt! Ja nu är det ju den för jäkliga foglossningen, har förstått att det är ganska vanligt närman får täta barn så jagfår skylla mig själv haha. Hur är det med er? Fullt upp på jobbet?

Postat av: Emelie

Nu vet jag inte hur många gånger jag har klickat fel hehe, men nu ska det nog bli rätt:) Du det lät inte alls roligt måste jag säga! Är Patrik sjukskriven nu då? Hoppas att ni kryar på er båda två! Skönt med semester,vad ska ni göra i jul? Vi kommer att vara hemma hela julen så vi träffas gärna om ni orkar och har lust!:)

2009-12-10 @ 12:17:21
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback