Bloggsugen

Nu har jag velat blogga i flera dagar men inte hunnit med! Det konstiga är att om någon skulle fråga vad jag haft för mig hade jag nog inte kunnat komma på det.

Jag har ont i halsen och hostar lite. Jobbig förkylning på g. Det ska bli spännande att se hur jag mår när jag vaknar i morgon bitti... Som det har varit de senaste gångerna jag varit sjuk har det börjat med halsont en kväll och morgonen efter har det varit kört.

Jag åt middag hos mamma ikväll. Det var så länge sen jag var där så även om det blev en kort visit ikväll känns det värdefullt. Jag önskar att jag hann med lite mer sånt...

Klockan halv sex i morgon bitti går bussen till tåget som går till Söderhamn. Jag ska dit med DemokratiAkademin och hålla en heldag med en massa chefer som ska få jobba fram en strategisk plan för det ungdomspolitiska arbetet i kommunen. Det ska bli väldigt roligt, men jag ska nog packa ner ett paket alvedon ifall förkylningen slår till. Skönt är i allafall att jag kommer hem igen i morgon kväll. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback