Harmoni och effektivitet

Snö. Jag fick snöflingor i håret ikväll när vi gick och handlade mat. Det är oktober och jag kan inte bestämma mig för om jag gillar det eller inte.
Vackra solnedgångar och moln som sveper förbi, regn, fåglar som flyger söder ut, gråmulet, underbara färger, kyla... Vackert eller deprimerande, gränsen är hårfin.

I natt somnade vi halv fyra, i kväll tänkte jag försöka mig på halv ett. Jag har mycket att göra i morgon och en dubbelbokning på torsdag som jag måste försöka bli av med. 

Meditation innan jobbet i morgon. Harmoni och effektivitet, jag undrar om det är något jag klarar av att kombinera. Jag skulle verkligen behöva det...

Kramp och ilningar i benen. Kylan eller bristen på rörelse idag? Det märker vi i morgon.



Jag behövde den här dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback