Lyxvanor VS engagemangskickar

En vecka senare. En vecka som har försvunnit ur mitt minne redan innan den tagit slut. Min tidsuppfattning är vilsen och jag tror att det beror på brist på tid för reflektion.

Det händer mycket och hela tiden. Mest roliga saker, men jag tror att det börjar bli dags att planera in en semester snart.

Vi har lagat en massa god mat på sistone men jag har återigen glömt bort att baka bröd. Det är en lyx jag verkligen vill unna mig. Det och målade naglar. Men tiden lämnar inte utrymma att minnas.

På senaste tiden suckar jag ofta över hur mycket jag har att göra och det är dumt. Jag trivs med det allra mesta jag gör, det är självvalt och nu är jag inne i jättemånga roliga projekt, lär känna ännu fler inspirerande människor och får angagemangskickar flera gånger i veckan.



Later with Jools på kanal 9 är något du ska hålla utkik efter om du inte redan upptäckt det kreativa musikprogrammet. Jag hittar nya favoritartister varje gång jag lyckas se programmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback