Välkomna till 2010 som vi sa på Mosebacke


Det måste hända något snart. Min blogg måste bli lite mer min och jag måste designa om den. Vitt är vackert, men det räcker inte.

Jag kommer att börja blogga politik i en gemensam blogg med ett gäng andra och när det händer ser jag det som ett perfekt tillfälle att nischa den här bloggen. Jag måste bara bestämma mig för vad jag vill ha den till. Jag funderar igen eller fortfarande på att starta en anonym blogg där jag kan skriva allt dumt jag tänker som folk inte bör veta om, men jag är lyckas aldrig när jag försöka vara en hemlighet.

Vad som än händer med Konserverat.blogg.se så kommer jag att lägga in fler bilder, fler tankar och publicera fler inlägg. Det är i allafall planen..!



Fotograf: Stefanie Kasper

Kommentarer
Postat av: Milla

I like!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback