Ibland slår det mig vilken tur jag har...

 

Världens finaste, snällaste, mysigaste, roligaste, mest omtänksamma människa har valt att leva med mig trots att jag

...alltid har ont någonstans, stressar sönder mig ungefär varannan vecka, har alldeles för höga krav på städning, har haft sexförbud i totalt ett halvår av vårat förhållande (på grund av hälsoskäl), gråter till simpsons, alltid är lite sen, lägger mina hårspännen överallt, är svartsjuk, tappar bort mina nycklar stup i kvarten, är alldeles för trött på kvällarna, aldrig är tyst, är fumlig och har sönder alla fina whiskyglas, bryter ihop jag ser någon spy (även om det är tecknat på tv), skramlar på morgonen, tycker att allting luktar illa...

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback