Eloise Kerr

...är namnet på världens mysigaste band. I lördags hade vi bandkväll hos oss i stereotvåan, något som har blivit lite av en tradition. Den här gången bev det knytkalas som resulterade i ett fantastiskt tacobord. Johannes stod för grönsakerna och lyxade till det genom att utöver det vanliga köpa med sig champinjoner, zuccini och sockerärtor. Jag rörde ihop en fantastisk guacamole som blev lite av pricken över i.

Vi spelade fifa och jag lyckades även denna gång imponera på plan. Jag tror att mina skills gått ifrån nybörjartur till ren skicklighet!

Det går bra för oss nu. Vi hade en fantastisk spelning på Mosebacke den 2 januari och snart är det dags för Landet vid Telefonplan. Vi har innestående studiotid i Moltov Studios och inväntar en musikvideo och en fotografering inom kort!

Nu följer lite bilder tagna med min fantastiskt fina Nikon D5000...




Fotograf: Stefanie Kasper



Fotograf: Tomas Almstedt




Fotograf: Patrik Buch



Fotograf: Tomas Almstedt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback