Solen i ryggen, gruset under skorna... Snart.






Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja det är verkligen tur att jag har Björn, vet inte vad jag skulle ha gjort annars!:)Jag ska bli igångsatt för att Caylies förlossning gick så himla snabbt, jag hann inte få någon bedövning eller något. Sen fick jag ju en förlossningsdepression också och jag tror att det hänger ihop lite med den snabba förlossningen för hon mådde inte så bra när hon kom ut så jag trodde att hon skulle dö när dom sprang iväg med henne. Andra barnet går ju fortare sägs det ju och då vill jag vara på sjukhuset när allt börjar så jag inte föder barn i bilen:)

Postat av: Chrissie :)

Hoppas det kommer snart. Vill inte ha mer snökaos nu, vad hände med slaskiga korta vintrar? :p haha

2010-01-27 @ 21:56:39
URL: http://chrisswi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback