En ny kärlek

Nu är det här! Skåpet som jag försökt att få hem i nästan två veckor. Jag har inte lärt känna det än, men jag älskar det. Det är ett gammalt skåp som kommer att bli bästa kompis med vårt fina skrivbord.
Men en möbel in betyder minst två ut i den här lägenheten så jag ska se till att göra mig av med nattduksbordet som tar upp alldeles för mycket plats, hyllan som förvaras under och bakom sängen och förmodligen den smala bokhyllan som inte passar in.
Något annat jag måste ta tag i för att närma mig ordning i sovrummet är att investera i trådbackar till garderoberna. Nu har vi en inte helt fungerande lösning som inte på något sätt ger oss det utrymme vi skulle behöva ha till alla kläder som vi aldrig använder...
Dags att rensa ur garderoben också kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback